onsdag 23. desember 2009

Lille julaften!








Det har ikke blitt mye blogg på meg i det siste. Lillesøss er fremdeles på sykehuset og tilstanden har forverret seg. På mandag sendte jeg min kjære på flyet opp til Bodø, der han skal feire julen med familien sin. Det hadde vært godt å ha ham her nå, men det er ikke så ofte han får treffe dem der oppe så jeg unner ham virkelig å feire julen med moren og mormoren sin. I går hadde jeg venninne-middag med to av mine aller beste venninner, May-Linn og Linn-Renate :) Det utartet seg til en særdeles fuktig kveld for meg og "Nate", så det var ikke uten fylleangst vi dro ut for å handle siste rest i dag tidlig. Men jeg har kommet i mål til tross for alt kaoset de siste ukene. Treet er pyntet, kakene er bakt og pakker er kjøpt, lagd og pakket inn. Ønsker alle en kjempefin og lykkelig julefeiring! Klem fra: 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar