tirsdag 15. desember 2009

Lillesøss!


Min kjære lillesøster har i lengre tid nå vært syk. Hun tar ikke til seg næring og all mat hun prøver å spise, kommer i retur. Hun har vært ut og inn på sykehuset og tatt haugevis med prøver, men de finner ikke ut hva det er og i går kveld ble hu innlagt og ligger nå med intravenøst så hun ikke skal skrumpe helt vekk. Jeg prøver å si til meg selv og til henne at det kommer til å gå bra og at de sikkert snart finner ut av det. At det ikke er noe farlig, men sannheten er at jeg er livredd. Livredd for at det skal være noe veldig alvorlig i veien med verdens nydeligste lillesøster. Det er få mennesker jeg kjenner som er/har vært så sterke, målbevisste og kloke i en alder av "bare" 16år. Hun har bare topp karakterer i alle fag, hun skal bli veterinær, hun har gjort en problemhund til et lite lam og selv om hun "bare" er 16år er hun en av mine beste venner. Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, lillesøss! Du må bli frisk!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar